szkolenia managerskie Warszawa
<p>Nasza firma to lata doświadczeń i tysiące godzin coachingu poświęconego wielu przedsiębiorstwom. Przekazujemy innowacyjną wiedzę, która stosowana jest na Zachodzie Europy. Wdrażamy w przedsiębiorstwa model prowadzenia biznesu znany z niemieckich i francuskich firm. Jest to to model, który skupia się na tym aby maksymalizować zyski spółki poprzez podnoszenie jakości usług nie zwiększając przy tym kosztów produkcji. Można to uzyskać dzięki lepiej wykwalifikowanemu personelowi, który będzie lepiej rozumiał cele stawiana przez spółkę</p>
<p> Prowadzimy różnego rodzaju szkolenia w tym szkolenia managerskie Warszawa. Warszawa to miejsce, w którym odbywają się nasze szkolenia. Każde ze szkoleń odbywa się w klimatyzowanej sali. Podczas każdego ze szkoleń możliwy jest także katering. Nasze szkolenia pozwolą wejść Twoim managerom na wyższy poziom. W skład naszych szkoleń wchodzą takie rzeczy jak: </p>
<ul>
<li>podstawy inteligencji emocjonalnej</li>
<li>przywództwo w firmie</li>
<li>sposoby motywowania pracowników</li>
<li>umiejętność egzekwowania bardziej wydajnej pracy</li>
</ul>
<p>Każde z wyżej wymienionych zagadnień zostanie rozbite na mniejsze części i dokładnie omówione. Nasze szkolenia na zawierają tylko suchej teorii. Do każdego zagadnienia przygotowaliśmy praktyczne ćwiczenia, które pozwolą na sprawdzenie swoich umiejętności. Na naszych szkoleniach pracujemy nad określeniem silnych i słabych stron każdego z uczestnika. Po czym skupiamy się na umiejętnościach w których jest pole do poprawy. Każdy z uczestników szkolenia będzie uczestniczył w indywidualnych sesjach, które pozwolą na dostosowaniu kierunku zajęć grupy tak, aby można było skupić się na rzeczach, które stanowią największy problem.</p>
<p>Chcemy pomóc pozbyć się stereotypowej negatywnej łatki którą niejednokrotnie posiadają osoby na stanowiskach kierowniczych. Managerowie często postrzegani są w negatywnym świetle jako osoby, które żądają nadludzkich rzeczy które muszą być zrobione „na wczoraj”. Tego typu obraz negatywnie wpływa na atmosferę w miejscu w pracy co może przyczyniać się do obniżenia efektywności pracowników. Pokazujemy metody dzięki, którym można wykonywać swoje obowiązki nadzorując grupę ludzi w sposób przyjazny oraz bezkonfliktowy jednocześnie wymagając solidnej pracy. </p>
Dowiedz się więcej także na temat: